Kargo ve Taşıma Bilgileri

Sipariş Oluşturma
Sitemiz üzerinden dilerseniz üye olarak, dilerseniz de üye olmadan sipariş oluşturabilirsiniz. Üye olmak için ana sayfamızdaki “Üye Ol” butonuna tıklamanız yeterli. Üstelik, üyeliğimiz ücretsiz!

Üyelik işlemlerini gerçekleştirdikten sonra sipariş oluşturacaksanız;

Beğendiğiniz ürünü alışveriş sepetinize ekleyiniz. Bu sayfa üzerinde “Alışverişe Devam Et” sekmesine tıklayarak satın alma aşamasına gelmeden alışverişinize devam edebilirsiniz.
İstediğiniz ürünleri seçtikten sonra, “Alışverişi Tamamla” butonuna tıkladığınızda “Sipariş Teslimat Bilgileri” ekranına gelirsiniz.
Teslimat ve fatura adresi bilgilerini doldurduktan sonra sayfanın altından kargo tercihinizi seçiniz.
“Devam Et” butonuna bastığınızda ödeme bilgileri ekranına ulaşırsınız. Burada size sunulan ödeme tercihlerinden size uygun olanı seçiniz.
Eğer kredi kartı / banka kartı ile ödeme yapacaksanız, kart bilgilerinizin girişiniz sağlayınız. Taksitlendirme talep ediyorsanız size sunulacak (ürün cinsi ve sipariş tutarına göre) taksit seçeneklerinden birini seçmeniz gerekmektedir.
Kart ile ödeme yapmayacaksanız, bu seçeneğin hemen yanındaki “Havale/ EFT” butonuna tıklayınız ve açılan ekranda size sunulan bankalardan birini seçerek hesap numarasını not ediniz.
Ekranın sağ üst tarafında bulunan “Siparişi Onayla” butonunu sadece bir defa tıklayarak siparişinizi onaylayabilirsiniz.

Sipariş Takibi
unluparca.com.tr’den aldığınız ürünler kargoya teslim edildiğinde, sistemimizde ilgili kargo gönderi bilgileri otomatik olarak gönderilir. Bu bilgilendirme yardımıyla ürün ya da ürünlerinizin kargoya ne zaman teslim edildiğini öğrenebilirsiniz. Ayrıca “Hesabım” sayfasındaki “Siparişlerim” başlıkları altından bu bilgiye hemen ulaşabilirsiniz.

Ürün Teslimat
Normal şartlar altında, ürünler aynı gün içerisinde kargo edilmektedir.(kargo firmasının bulunduğunuz il ve ilçeye taahhüt ettiği teslim süresine göre değişmekle birlikte) 2-3 gün içinde yapılır. Eğer ürün tedarik sürecinde herhangi bir sorun yaşanırsa, müşteri hizmetleri temsilcilerimiz sizi bu durum hakkında bilgilendirir.

Gelen Kargo Paketini Nasıl Teslim Almam Gerekir?
Kargo firması zaman karşı yarıştığı için ürünü derhal teslim etmek ve hemen oradan gitmek ister, fakat önemli bir konu vardır. Kargodan gelen paketinizi teslim almadan personelin size uzattığı forma imza atılmamalıdır. Kargo irsaliyesini imzalamadan önce gelen kargo kutusunun taşınmadan dolayı hasarlı olup olmadığını kontrol etmeniz sizin faydanıza olacaktır. Kutuda herhangi bir sebepten dolayı hasarlı ise teslimatla ilgili hiç bir irsaliye veya belgeyi imzalamadan kargo personeline hasar tespit tutanağı tutulması için kutuyu iade ediniz. Size unluparca.com.tr tarafından yeni ürünleriniz en kısa sürede gönderilecektir. Gelen kargoda kutusu hasar almış olan ürünlerin teslim alınması durumunda kargo içerisindeki ürünlerin hasarından ya da eksikliğinden unluparca.com.tr sorumlu olmadığını bildirmektedir.

Teslim Edilen Kargo Paketinde Hasar Var Mıdır?
Kargo kuryesinin getirdiği pakette herhangi bir hasar veya içindeki ürünün zarar görebileceği bir deformasyon durumu, sizi düşündüren herhangi bir kaygı varsa kargo irsaliyesini imzalamadan kargo görevlisinden paketi yanında açıp içindeki ürün siparişlerinizin fiziksel durumunu kontrol etmenizde fayda vardır. Bir problem görmüyorsanız kargo belgesini imzalayınız. Gelen kargo kutusu içerisindeki ürünlerin herhangi bir şekilde hasar gördüğünü düşünüyorsanız kargoyu teslim almayıp kurye görevlisinde kargo hasar tutanağı talep ediniz. (Ayrıca tutanak tutulan ürünleri de lütfen teslim almayınız. unluparca.com.tr size gelen ürünlerin geri gelmesi gerekir.) Tutanak tutturulan ürünlerin değişimi yapılarak ivedi bir şekilde tarafınıza yeniden kargo ile gönderilecektir.

Gelen Kargo Firmasından Paketi Teslim Aldıktan Sonra Kutunun Ezilmiş, Deforme Olmuş Veya Darbe Almış Olduğunu Fark Ettim. Ne Yapmalıyım?
Kargo firmasının asli görevi unluparca.com.tr yaptığınız alışverişi size güvenli bir taşımacılık sunarak vaktinde, doğru kişiye güvenilir bir biçimde teslim etmektir. Üründe herhangi bir hasar var ise size gelen kargo şubesine giderek hasar tespit tutanağı veya zabıt tutturabilirsiniz. Tutturduğunuz tutanakla kargoya tazmin işleminide başlatabilirsiniz. Hasarlı bir ürünün tazmin işlemleri ortalama 1-3 ay gibi bir sürede sonuçlanmaktadır.

Sepetinizde ürün bulunmamaktadır